SU KESİNTİSİ HASTALARI MAĞDUR ETTİ
Bingöl Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'ne bağlı Düzağaç Semt Polikliniği’nde sık sık su kesintisi yaşandığını belirten hastalar, su sıkıntısı nedeniyle tedavilerin sürekli yarım kaldığını belirtti.
Hastalar, “Semt polikliniğinde sürekli su kesintisi oluyor, cihazlar suyla çalıştığı için tedaviler yarıda kalıyor. Ben 3-4 gün randevu bekliyorum. Su kesilince bir daha randevu almak zorunda kalıyorum yaklaşık 4-5 gün sonraya uzuyor. İğne vuruluyor su kesilince tedavi olamıyoruz, vurulan iğne kâr kalıyor. Hastalar sürekli bu duruma maruz kalıyor. Tedavi sırası bekleyen ve tedavi olmaya gelen hastalara su yok deyip gönderiyorlar” ifadelerini kullandı.
Bingöl Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Dt. Mehmet Kılıççalan, su sıkıntısının aktif hale getirilen depo ile giderileceğini söyledi.
Kılıççalan, “Bingöl Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Düzağaç Semt Polikliniğinde son 1 haftadır belediye su şebekesi, yaz ayı olması ve deponun da bakımda olması sebebiyle ara ara su kesintileri yaşanması nedeniyle hastalarımıza geçici süre hizmet verilememiştir. Dün akşam saatleri itibariyle deponun bakımı bitmiş ve aktif hale getirilmiştir. Bundan sonra oluşabilecek şehir şebeke suyu kesintilerinde depo aktif olarak devreye girecek ve hasta mağduriyeti önlenmiş olacaktır” dedi.